FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Folosim cookie-uri pentru a vă furniza o experiență mai bună de navigare. Continuarea navigării implică acceptul dvs. de a ne permite utlizarea cookie-urilor. Găsești mai multe aici.

[x]
Acasă > Articole > Auchan a preluat rețeaua de magazine OK Supermarket

Auchan a preluat rețeaua de magazine OK Supermarket

Siglă Auchan

Retailerul francez Auchan a preluat rețeaua de magazine OK Supermarket, marcând astfel intrarea pe segmentul de supermarketuri. Reprezentanții Auchan și OK Supermarket nu au dorit să ofere informații suplimentare despre acest subiect.

Odată cu această preluare, Auchan intră pe piața locală de retail cu un nou format, până acum compania operând doar pe segmentul de hypermarketuri și pe cel al magazinelor de proximitate. Auchan a demarat deja remodelările, prima unitate comercială care va fi deschisă fiind cea situată pe strada Maria Rosetti, nr. 7-9. De altfel, reprezentanții Auchan anunțaseră în luna august că vor deschide până la finalul anului primul supermarket din România, în magazinul Bucur Obor din Capitală.

Aceasta nu este prima preluare a francezilor, la finalul lui 2012 Auchan achiziționând 20 de magazine Real, într-o tranzacție de peste 250 de milioane de euro.

Rețeaua OK Supermarket este deținută de familia Farr și numără patru magazine, unul dintre acestea operând în București, două în Otopeni și unul în Balotești. Primul magazin OK Supermarket a fost inaugurat în 1997 în centrul Capitalei, iar al doilea a fost deschis în Otopeni, în 2010. Magazinele OK Supermarket sunt operate prin intermediul companiei Farr Group, care a înregistrat, anul trecut, o cifra de afaceri de 14,7 milioane de lei, în scădere cu 8% față de anul 2015. De asemenea, în 2016 compania a intrat pe pierdere, raportând pierderi de 147.744 lei.

Auchan este unul dintre principalii jucători pe piața de retail locală. Francezii dețin 33 de hypermarketuri, cu o suprafață de vânzare care însumează 280.000 de metri pătrați și șase magazine de proximitate MyAuchan. Anul trecut, retailerul a raportat vânzări de 4,89 miliarde de lei, în creștere cu 10,16% față de anul precedent și pierderi de 23,94 de milioane de lei.

 

Articole Asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content