FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Folosim cookie-uri pentru a vă furniza o experiență mai bună de navigare. Continuarea navigării implică acceptul dvs. de a ne permite utlizarea cookie-urilor. Găsești mai multe aici.

[x]
Acasă > Articole > Auchan plusează cu un nou concept pe segmentul bio. Cum arată Auchanbio? [GALERIE FOTO]

Auchan plusează cu un nou concept pe segmentul bio. Cum arată Auchanbio? [GALERIE FOTO]

Auchanbio
Auchanbio
Auchanbio
Auchanbio
Auchanbio
Auchanbio
Auchanbio

La circa șase luni de la primele zvonuri din piață, francezii de la Auchan au continuat testele pe segmentul bio și au inaugurat un nou concept de magazin, Auchan Bio. Magazinul și-a deschis porțile la 11  kilometri de Lille (Franța), la începutul lunii noiembrie și a fost gândit ca un format de proximitate dedicat clienților care sunt în căutarea produselor ecologice și sănătoase.

Pe o suprafață de 450 de metri pătrați, clienții vor descoperi un magazin care oferă peste 4.200 de produsele ecologice, inclusiv 475 de sortimente marcă proprie bio. Dincolo de sortimentație, conceptul Auchanbio se remarcă prin prezența unui corner, unde doi bucătari vor pregăti zilnic 16 preparate, de la startere până la supe și deserturi, toate realizate cu ingrediente disponibile și pe rafturile magazinului.

Mai mult decât atât, Auchan a gândit noul concept de magazin ca un punct de ridicare al comenzilor realizate online. Și, nu în ultimul rând tot la capitolul ce mai aduce nou Auchanbio, merită menționat și faptul că retailerul a pus accentul pe produsele locale, dar și pe produsele vrac, în magazin fiind disponibile nu mai puțin de 104 sortimente. 

”Coeur de Nature și Auchanbio sunt mici laboratoare de cercetare și dezvoltare pentru magazinele noastre. Iar deschiderea Auchanbio arată încă o dată dorința Auchan Retail France de a promova produsele din agricultura ecologică și demonstrează angajamentul companiei față de ce este bun, sănătos și local”, a declarat Thierry Giadz, directorul Auchanbio pentru publicația LSA.

Dezvoltare în sistem integrat, dar și în franciză

Auchanbio nu este prima încercare a retailerului de a pătrunde pe zona de magazine bio, în 2012 fiind inaugurat primul magazin Coeur de Nature, un supermarket cu produse organice, atât alimentare, cât și nealimentare. În acest moment pe piața din Franța, Auchan operează două magazine Coeur de Nature, cel de-al doilea magazin fiind inaugurat în septembrie anul trecut.

De data aceasta însă, retailerul a mizat pe produse bio 100%. ”Bio are o altă dimensiune. Conform cifrelor Agenției Bio, la sfârșitul lunii iulie, acest sector ajunsese la vânzări de 7 miliarde de euro în Franța, 45% din această valoare fiind înregistrată în supermarketuri, 37% în magazine de specialitate și 18% prin vânzare directă. Iar alegerea noastră de a lansa un nou brand în piață se aliniază la direcția în care merge și piața, mai ales că acum acoperim două nișe distincte”, au mai precizat reprezentanții Auchan.

Cu o creștere a pieței cu două cifre, ambiția retailerului este de a intra serios pe acest segment, având în plan extinderea rețelei Auchanbio, atât în sistem integrat, cât și în franciză.  "Franciza? Da, luăm în calcul și această variantă”, au declarat reprezentanții retailerului. De altfel, analiștii spun că nu este deloc surprinzătoare acestă decizie dacă avem în vedere interesul retailerului vizavi de această categorie în ultimele luni – în hypermarketuri sunt disponibile până la 3.000 de SKU-uri bio, iar gama de produse a fost consolidată, fiind adăugate cu 30% mai multe produse, ceea ce a generat un avans al vânzărilor de 35%.

Auchan nu este singurul retailer care se orientează către zona produselor bio, Casino și Carrefour sunt deja prezente pe această piață. Mai mult decât atât, din cele 1.100 de magazine bio specializate, peste 150 au fost inaugurate de la începutul acestui an.

 

Articole Asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content