FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Folosim cookie-uri pentru a vă furniza o experiență mai bună de navigare. Continuarea navigării implică acceptul dvs. de a ne permite utlizarea cookie-urilor. Găsești mai multe aici.

[x]
Acasă > Articole > 2018, anul exportului pentru Alfredo Seafood

2018, anul exportului pentru Alfredo Seafood

Cristian Darmanescu, Director General Roomfood Trading

Romfood Trading, unul dintre principalii importatori şi distribuitori de produse din peşte şi fructe de mare din România şi dezvoltator al brandului Alfredo Seafood, vrea să-și extindă parteneriatele în afara țării, pe lista țărilor cu potențial fiind Moldova, dar și zona Balcanilor.

”În acest moment exporturile reprezintă circa 10% din cifra de afaceri și vrem să depășim acest prag. Suntem bine poziționați pe piața din Bulgaria și în această toamnă intrăm și în Republica Moldova și vizăm și alte piețe din regiune. Sper ca 2018 să fie un an al consolidării pe piața locală, dar și al creșterilor semnificative pe alte piețe”, a declarat Cristian Dărmănescu, fondator al Alfredo Seafood.

În ceea ce privește intrarea pe piața din Moldova, decizia producătorului a fost susținută de potențialul pe care îl are această piață, dar și de expansiunea Kaufland.

”În Moldova se consumă spre 10 kg de pește, aproape dublu față de România. Este dificil însă din perspectiva faptului că rețelele internaționale de retail au o cotă de piață mai redusă  și atunci parteneriatele cu acestea nu ar reprezenta o pondere importantă. De cealaltă parte, sunt piețe în urma României ca și nivel de dezvoltare și sunt foarte receptive la nou și la branduri internaționale, deci putem crește odată cu piața”, a mai completat managerul.

Bilanțul primelor 9 luni

În ceea ce privește evoluția businessului în 2017, pentru primele nouă luni compania este la același nivel cu perioada similară din 2016, însă se remarcă creșteri pe categoria de pește proaspăt.

”Estimez că vom încheia anul pe plus, însă vorbim despre o creștere de până în 10%, susținută de lansarea gamei de produse gata de gătit, dar și de creșterea consumului. Consumatorii se îndreaptă către produse mai sănătoase și pe această listă este și peștele. Anul trecut estimam piața de pește și fructe de mare la 350 de milioane de euro și sperăm ca anul acesta să vedem un avans de cel puțin 100 de milioane de euro. Iar creșterea veniturilor este principalul vector de creștere a cifrei pe categoria noastră. În plus, populația îmbătrânește și consumatorii caută un tip de proteină light”, a explicat Dărmănescu.

La capitolul investiții, producătorul are în plan pentru această toamnă finalizarea unui proiect pe zona de produs proaspăt (gama „Gata de Gătit"), valoarea ridicându-se la peste 220.000 de euro. De asemenea, Romfood Trading a demarat o colaborare cu un logistician în zona Craiova, respectivul punct de lucru susținând distribuția în Oltenia și Banat.

Romfood Trading este unul dintre principalii importatori şi distribuitori de produse din peşte şi fructe de mare din România. Comercializarea produselor se face prin brandul Alfredo Seafood, creat de Mihai Cristian Dărmănescu și lansat în 2013. Compania deține două fabrici din Constanța şi Bucureşti. Produsele cu marca Alfredo Seafood sunt distribuite atât în cele mai importate lanţuri de hypermarketuri şi supermaketuri din ţară, precum Kaufland, Carrefour, Mega Image, Metro, Cora, Profi, Penny Market etc., cât şi în peste 3.000 de magazine de comerţ tradiţional. Producătorul a încheiat 2016 cu afaceri de 16 milioane de euro, în creștere cu 45% față de anul precedent. 

Articole Asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content